Cintapinta.com, la nostra il·lustradora de Cardedeu

Vaig descobrir a la il·lustradora i pintora Cinta Vidal investigant per Instagram. Em vaig topar amb una fotografia seva, la que tinc publicada com a portada d’aquest post, que em va cridar l’atenció i ¡que em va encantar! Així que no vaig dubtar ni un moment i vaig contactar amb ella. Ens vam trobar a Barcelona a un lloc de passeig de gracia, un dels pocs dies que ella està per la capital. Em va començar a explicar que fins els 9 anys va viure a Gràcia (Barcelona) i que després es van traslladar a Cardedeu,d’on es sent i li agrada, perquè hi ha una qualitat de vida i contacte amb la natura que a la ciutat no hi és «estem massa desconnectats de la naturalesa…jo de petita jugava al carrer», comenta. Des de ben menuda que va començar a dibuixar i des de llavors no ha deixat de fer -ho. Els 16 anys va tenir molta sort perquè va anar a parar al taller d’escenografia Castells Planas on va començar com a aprenent i on va tenir l’ocasió d’aprendre l’ofici i començar a treballar esporàdicament. Avui dia, la Cinta treballa pel seu compte i ofereix un ampli ventall d’il·lustracions per encàrrec, murals, textures, nines, exposicions… Ella es defineix una artista realista multi disciplinar que també fa il•lustració més simbòlica. A vegades la Cinta fa exposicions on ha mostrat algunes de les seves obres. A més a més,juntament amb la seva parella, van guanyar el premi BBK al millor disseny al festival internacional de Videojocs, amb el Sr. Mistu, una aplicació per a mòbil.
En qüestió de sostenibilitat la Cinta és bastant pessimista pel que fa al futur. Les grans economies tendeixen a l’autodestrucció i creu que no hi ha cap mecanisme que ho freni. Ella no es considera molt activista però participa en alguna manifestació si cal, com ho va fer per la Plataforma Stop Karting a Llinars del Vallés i contribueix, en l’àmbit personal, a comprar directament productes d’horts professionals a Cardedeu. Ella creu en els petits consums responsables. Un dia la Cinta es va voler fer vegetariana arrel d’una conferència que va veure en relació a les granges i va deixar la carn.»No és ètic com les indústries tenen i tracten els animals».Menja ous i només menja carn a casa dels pares.

La Cinta és una artista de cap a peus, autodidacta, disciplinada i conscienciada amb el medi ambient! Algunes de les seves obres reflecteixen el seu interès cap a la natura.Un gran treball Cinta! Enhorabona! La podreu trobar a la seva web http://www.cintapinta.com. Val la pena que hi feu una ullada!

cintapinta
cintapintaa2
cintapinta3
cintapinta4
cinta pinta
cintapinta

Deja un comentario